Beoordelingen van Ramses Musselkanaal
Recente recensies
D.
Anoniem
Weer goed
Miranda
Sebina ina Hilberts
Dijk
Altijd lekkere rijk belegde pizza’s
Henny Blok
Het eten was heerlijk.
Ben Poker
waarom eten van RAMSES beoordelen ? het eten is altijd geweldig lekker en altijd op de afgesproken tijd bezorgt,, eten van RAMSES,, geweldig, een aanrader voor iederéén.
Metha budden
Chris
Normaal altijd tevreden. Nu echter helaas niet. De shoarma was droog en taai. De pasta veel te zout. Jammer. Hopelijk een off Day van de kok....
K
Haar in het eten
Brouwer
Je zit al lamg te wachten en dan ook nog dik half uur langer wachten dan aangegeven is Denk dat ik dat niet snel meer bestel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Richard Elling
Uitstekende service! Vriendelijke en attente chauffeur! Voldoet aan verwachtingen!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A Musters
Heerlijke combinatie spareribs met aardappelschijfjes en rauwkost Toppertje dit.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
V vliet
Heel erg lekker helaas geen glutenvrije opties al staat het op website
Henny Blok
Het eten was heerlijk
Pascal van der ham
Was een bestelling voor vier personen. Was best wel snel klaar voor de drukte die er op dat moment was en eten was heel lekker en genoeg voor twee dagen. Zeer tevreden en vriendelijk mensen werkzaam daar
Tienus
Metha Budden
Eten was heerlijk en lekker op tijd bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tjm Van loozenoord
Altijd goed. Altijd lekker en snelle bezorging.
Freek
Lekker als altijd
Carmen Rensch-Souverein
Prima, snel geleverd.
Fennie Kuilman
Zoals altijd weer een heerlijke pizza gehad. Bezorgd door een zeer vriendelijke meneer die precies op de afgesproken tijd er was. Alleen maar complimenten voor jullie!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marleen
Heerlijke pizza’s
Phil Schuur
Beetje warmer maar voor de rest top 👊🏻
Alex van Oosten
de bestelde sausjes waren er niet bij. Helaas.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Karin
Top kwaliteit en snelle levering
Ben Poker
het eten van RAMSES beoordelen,,ik had mijn zoon en kleinzonen op bezoek,en die hebben niet gegeten,maar gevreten,het eten van RAMSES is geweldig goed en heerlijk....Ik raad alle mensen aan;;wil je een keer lekker eten ga of bestel eten bij RAMSES.. heerlijk,en de bezorging altijd goed
Xx
Lekker en snel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Siersema
Snel gebracht Lekker eten, zoals altijd!
Anoniem
Esther
Bert
Dikke prima 👌
Dijk
nick
Lekker eeten
Bea
H ak
Helaas een erg kleffe pizza. Niet goed gebakken.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Henny Blok
Bezorging was heel goed,fijne bezorger. Het eten was heerlijk,misschien de volgende keer wat knoflookolie op de rand van de pizza dan was ie perfect geweest.
Stef Bos
Bestelling komt 30 min later dan aangegeven
Regina
gerard
ga zo door erg lekker!!
Rk
Bestelling was niet compleet. Extra pita’s waren niet bezorgd. Wiskeysaus besteld maar kregen knoflooksaus.
Bea
Het eten was heerlijk en de bezorging zeer vriendelijk
de Jeu
Meestal zijn we heel tevreden. Jammer genoeg was het vandaag minder smakelijk en er was ook gevraagd om een kapsalon zonder knoflooksaus helaas zat er wel knoflooksaus in. Ook miste er een pitabroodje en 2x “losse” knoflooksaus.
Richard
Eerder geleverd dan in de mail stond , en het eten was goed en warm
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wesley Santing
Peggy
Rainer Wiedmann
Sehr sehr Gut!!! Ruth und Ich haben super gegessen.
Tjm Van loozenoord
Heerlijk zoals altijd.
Anthony
Super lekkere pizza tonno binnen een uur geleverd dus dikke prima👌
Ilonka
Erg lang moeten wachten op onze bestelling. Toen bleken de spare ribs ook nog es “ slecht”… super smakeloze bleke ribs. Geen aanrader . Jammer allemaal van ons geld, goedkoop is het niet
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Prima zoals altijd
gerard
Henny Blok
Pizza was heerlijk. Ook de bezorging was prima.
Hofstra
Bijzonder snel
Hofstra
Verwachte bezorgtijd 18:55 Besteld om. 17:23 Daadwerkelijk bezorgd 19:22 uur beetje jammer!!!!!!!!!!!!!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Henny Blok
Het eten was heerlijk.
Mvb
Bea
Super snelle bezorging en heerlijk eten
Monique
Goed eten maar 45 minuten te laat bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
H.Deuling
Ossenhaas met champignons en gorgonzola was heerlijk. Prima op temperatuur, bezorging spot on.
Tjm Van loozenoord
Wederom weer heerlijk gegeten.
Anneke
Zeer snelle bezorging en het eten was heerlijk
Bert
Bert
Tjm Van loozenoord
Goede snelle bezorging en het eten was heerlijk .
Spencer Westerink
We hadden 17:30 bezorgtijd aangegeven, eten kwam uiteindelijk om 17:54. Snap dat het op zondag druk kan zijn, maar wel fijn als er even gebeld kan worden. Eten zelf was meer dan 5 sterren waard! Wauw wat krijg je veel voor je geld. Dankjulliewel!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Brouwer
Ga zo door zeer tevreden
Jaap Westra
Er was gemeld dat mijn bestelling om 18.45 bezorgd zou worden maar het was bijna 19.30 dus drie kwartier later en de spareribs waren niet warm meer dus ben zeer teleurgesteld deze keer dus ik bedenk me nog wel een keer voor dat ik weer wat bestel bij ramses zeer jammer mijn telefoonnumer is 0636146150
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jacqueline
Heerlijk gegeten. Was zeker genoeg. Lekkere salade bij onze schotels.
H.Folkers
Aardappelschijfjes net iets te hard gebakken.
Karel
Heerlijk was het en geloof me ben een moeilijke eter. Maar dit eethuis is een aanrader goede kwaliteit prijs en snel bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar...
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bert
Smaak en temperatuur waren prima, alleen waren ze de aardappel schijfjes vergeten. We hadden geen zin om te wachten en de bezorger nog een keer te laten komen. Bezorger was wel op de aangegeven tijd. Verder prima. Tot de volgende keer.
Ilosze
Eten was prima denk ik, echter was echt niet meer warm toen het hier werd bezorgd . Niet fijn !
Margaret
Het vlees was heerlijk maar de aardappelschijfjes vielen tegen terwijl die altijd goed zijn. Alsof ze twee keer gebakken waren . Veel te hard.
Sanne
Helaas erg lange wachttijd van ruim 2 uur. Ondanks dat was de bestelling wel top, maar we bestellen niet weer op vrijdag.
Johanna Kaspers holt
Wij hebben in november wat besteld .En die was koud .maar deze keer Was het geweldig
Martens
Lekker gegeten, snelle bezorging service.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Telkens weer lekker. Bediening is ook altijd vriendelijk.
Harrie V.
Smaakte weer prima 👍
Colle
Dit keer een pizza carbonara geprobeerd. Was machtig, maar heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Nancy
Bea Van Campenhout
Prima eten en super bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Carla
Zoals altijd TOP
Ben Poker
ik heb nooit geen klachten gehad over het eten en de bezorging van ramses,maar het spijt me dat ik nu moet zeggen;;;; ik had eten besteld om 18.30 uur en het werd al voor 16.30 uur bezorgd, ik heb bijna de helft van de aardappelschijfjes gegeten,en de rest moest ik weggooien (want opwarmen wil gewoon niet )en de spareribs heb ik niets van gegeten,ga wel kijken of ik die wel kan opwarmen......sorry ramses,dat ik nu (in lange tijd,na veel bestellingen) niet 100 % tevreden was en voor de bezorging geen 5 sterren kan geven........
Jaap Westra
zou om 18.00 bezorgt worden werd 18.30 en te veel kaas en ananas op het gerecht
Colle
Het is altijd even wachten, maar dat is het altijd waard. Was weer verrukkelijk.
H. Veldkamp
Smaakte weer prima 👍☺️
freek
Punctueel en lekker als altijd
Ten Have
Altijd goed en lekker eten
Bert
Perfect op tijd.
Metha Budden
Was heerlijk en lekker op tijd
Monique
Gisteravond was de bezorging goed.
Henny Blok
Het eten was heel lekker. Ik had scaloppina ai funghi.
Anthoon marinus
Altijd goed en snel bezorgd!
S Pereboom
Heerlijk maar jammer dat jullie geen patat hebben
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. H.
Kwaliteit is altijd goed, echter wel 2 uur moeten wachten op bezorging en een koude pizza... Hopelijk volgende keer weer goed en heet, zoals we van jullie gewend zijn!
JGL
Was zoals altijd weer heerlijk. Het is dan wel even geduld hebben voor het bezorgd wordt, maar dat wordt beloond met het heerlijke eten. Wij proberen alle gerechten uit. Naast de overheerlijke pizza die helemaal op ging, hadden we nu ook eens de lasagne genomen. Voortreffelijk!!
bennie specken
M Nonkes
gewoon goed, meer dan goed, eten is super lekker!!